niedziela, maja 12, 2013

Hejka:)

Witam wszystkich ciekawskich na moim blogu :)
Dotyczył on będzie takich rzeczy jak :
* moda
* modeling :)
* uroda
a także innych różnych ciekawych rzeczy :) Każdy post będzie raczej na jednotematyczny :)
To zaczynamy :)


Lubicie pastelowe kolory? Są dobrym pomysłem na wiosnę?
Moim zdaniem są! :)
A od tego sezonu bardzo się do nich przekonałam,zwłaszcza do gustu przypadł mi kolor MIĘTOWY ♥  
i jego różne odcienie::) 
Zwłaszcza w tym kolorze podobają mi się koszule,buty ( nie koniecznie szpilki ale trampki oraz  balerinki, ostatnio nawet sobie kupiłam takie), oraz zwiewne sukienki :) 

A legginsy w pastelowe kwiatki zapewne zrobią nie złe wrażenie przy dobrze dobranej górze i dodatkach :) 


A co powiecie na paznokcie w tych kolorach ?
Jak dla mnie są mega dobrym pomysłem zwłaszcza do dobrze dobranej stylizacji i na wiosnę:)

NA KONIEC !
NIESPODZIANKA :) CO POWIECIE NA TEN ZESTAWIK ? *.*  

w drugiej notce :) przedstawię Wam tego czego nauczyłam się próbując swoich  sił jako modelka:)
Pozdrawiam:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz