poniedziałek, sierpnia 12, 2013

Uwaga miłość ! czy do siebie pasujecie? :)

Siemka:)

Dostaję od Was różne e-maile miedzy innymi z pytaniem jak poderwać chłopaka który się Wam podoba . Z góry mówię nie ma  konkretnej, niezawodnej metody by to zrobić :) Ale można zawsze  próbować :) 








Od czego zacząć?  ZAGADAJ ! 

Niby taka prosta  rzecz a  wiele dziewczyn ( i również chłopaków też) ma  z  tym problem. Główną przyczyną  tego problemu jest fakt że pojawiają się myśli typu :

A co jeżeli się zbłaźnię?
A co jak powiem coś głupiego?
A co jak wyjdę na idiotkę?
A co jak uzna mnie za wariatkę?


Po za tym pojawiają się tez  myśli typu :

Że co? Niby ja mam do niego/niej  zagadać? chyba kogoś pogięło
A jak nie będziemy mieli o czym gadać?

W tej sytuacji labo się zwyczajnie poddajemy albo gramy na zwłokę i udajemy kogoś, kim zupełnie nie jesteśmy prawda? Ależ oczywiście ze tak :)






DRUGA STRONA  LUSTRA 

Rzeczywistość jednak taka, że boimy się pokazać chłopakowi/dziewczynie który/a wpadła mam w oko jacy jesteśmy na co dzień przy rodzicach, przyjaciołach,ludziach którzy nas znają. Czemu tak jest?  Odpowiedź jest dość prosta  boimy się że dana osoba nas odrzuci , nie spodoba się jej nasz styl czy poczucie  humoru .


I nasuwa się  bardzo ważne pytanie nad którym warto się zastanowić : CZY CHCIELI BYŚCIE MIEĆ CHŁOPAKA/ DZIEWCZYNĘ KTÓRY/A NIE AKCEPTUJE WASZEGO "JA"?, KTÓRY/A  RÓŻNI SIĘ OD WAS AŻ TAK BARDZO ŻE KIEPSKO IDZIE SIĘ  WAM DOGADAĆ? i w końcu CZY CHCECIE BYĆ Z KIMŚ PRZY KIM MUSICIE UDAWAĆ KOGOŚ INNEGO?


Bo co z tego że on/ona będzie fajny/a skoro nie macie z nim/nią o czym gadać? 
Niestety wygląd to nie wszystko, trzeba coś więcej...






PRZYKŁAD : 

Jesteś  ze swoim ideałem ( pod względem wyglądu) i wasz związek może wyglądać tak : 

- Ty lubisz koszykówkę , on/ona woli tenisa.
- Ty uważasz, że Twoje żarty są śmieszne, on/ona powie że są kiepskie.
-Ty masz jakieś tam swoje poglądy na jakiś temat, on/ona uważa że są chore i musisz je koniecznie zmienić. 
-Ty chcesz  iść na imprezę a on/ona od razu ma się za wielkiego melanżowicza. 


Zastanów się czy na serio  ideał jak ze snów, faktycznie się nadaje dla Ciebie , skoro się tak różnicie:) 



Powiem Wam na co Ja zwracam uwagę, gdy  poznaję nowego chłopaka.

Pierwsze na co patrze to, to jak mi się z nim gada. Od pierwszego "cześć" i wymianie pierwszych zdań patrzę czy będzie się dało z nim pogadać na każdy temat jaki przyjdzie mi do głowy (czyli czy jest po prostu otwarty) . Jeśli uda mi się to sprawdzić i wszystko będzie pozytywnie, to rozmowa sama się ciągnie, jeśli zaś niestety koleś będzie zamknięty jak amfora to kończę jak najszybciej rozmowę i się ulatniam.

Po drugie sprawdzam czy ma cechy których szukam u facetów.Jeśli ma to super! a jeśli nie to zakładam że spędzony z nim czas, okazał by się tylko stratą mojego czasu.

Na końcu analizuję budowę zewnętrzną - wygląd. Poznam wielu przystojnych ale jeśli nie spełniali choć w minimalnym stopniu pierwszej albo drugiej wymienionych powyżej to wygląd na nic im się nie przydał :) 


Więc....

Zastanów  się  porządnie czy on/ona jest Ciebie wart/a :) Nie powinniście się  przejmować tym że pokazując jacy jesteście na prawdę nawet jeśli się zbłaźnisz albo wyjdziesz  wariata/kę. 

Warto jest ryzykować, bo Ty nic nie tracisz, a tylko możesz  zyskać :) Nawet jeśli sie ie uda  to i tak dużo zyskujesz bo wiesz, że na  taką osobę nie warto tracić czasu..Lepiej znaleźć kogoś takiego z kim będziesz się  dogadywać, fajnie spędzać czas. Czy to nie tak powinien wyglądać związek?....






Jak macie jakieś pytania:) pisać w komentarzach :) albo na e-mailu : ognistowlosaa@wp.pl :) 

3 komentarze: