piątek, lipca 19, 2013

Inspiracje - kwiaty :)

Siemka::)

Dziś bardzo kwiatowo:) Czemu? Otóż szukałam pomysłu na dzisiejszą notkę, myślałam że znajdę go podczas zakupów, jednak znalazłam go wcześniej :)
Przed samym wyjściem postanowiłam na szybko zrobić ozdobę do włosów:) Z gumki do włosów, agrafki oraz kwiatka który odpadł mi od sukienki :) ale o tym jak coś takie zrobić powiem na  koniec:)
I wtedy też wpadłam na pomysł że dziś napiszę Wam o modnych kwiatowych inspiracjach :)

O to one :

Sukienki :










Spódnice :








Bluzki / tuniki  : 








Spodnie







Buty : 












Stylizacje :) 










A teraz jak zrobić ozdobną gumkę do włosów :)

Co trzeba: gumka do włosów, agrafka i kwiatek :)

1.Kwiatka zaczepiamy na agrafkę. 

2. Agrafkę z przyczepionym kwiatkiem, wpinamy w gumkę :) 

Gotowe :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz